mandag 25. mai 2009

Hyttetur og prøvepugg!

På torsdag var det jo som de fleste sikkert vet, Kristi Himmelfartsdag, og derfor hadde jeg fri da og på fredag! Så jeg var på hytta og koste meg! Fikk møte min nydelige lille kusine som dere kan se her:










"Hæ, tror du du bare kan komme
her og ta bilde av meg, hva???"

Og så fikk jeg rodd litt! =D Yndlingshobbyen min på hytta er roing. Med min lille robåt, som jeg denne helga døpte The Gray Lady, noe som jeg har tenkt litt på, og som helt sikkert bare er forbigående. Foreløpig har den hett Black Pearl og Onkel Vigge, og det blir sikkert flere! =P Uansett, jeg hadde vekkerklokka på 04.30, og gjorde mitt aller beste for å være stille (noe som ikke er så lett når hele hytta motarbeider meg), og var på vannet før 05.00. Både på fredag og lørdag! =D Det er deilig, det! Tok masse fine bilder, men har ikke fått de over på pc-en enda, så det får bli til senere. Og jeg fant et spøkelseshus! Eller jeg har jo ikke sjekka om det er spøkelser der enda, men det er ei forlatt hytte i skogen innerst i ei bukt, så neste gang jeg er der, skal jeg ro inn og se! Det er egentlig litt creepy der, i hvert fall når klokka er fem om morgenen, tåka ligger og lurer og jeg er den eneste som er våken i mils omkrets! Hehe. Gøy =D

Ellers jobbet jeg stort sett hele tiden. Vi hogger, kløyver og stabler ved for tida. Jeg regnte det sammen helt nøyaktig, og fant ut at jeg jobbet i 7 timer og 15 minutter! =D Det er mye ved, det!

Nå skal jeg øve til geografiprøve i morgen. Ønsk meg lykke til! Det trengs! Og så skal jeg ha RLE-fremføring i morgen! Enda mer lykke trengs der, folkens! Satser på at det går bra... Nå skal jeg gjøre det, og så skal jeg skrive på boka mi! Den (eller de) kan forresten leses HER hvis du skulle ha noen som helst trang til det...

Vi blogges! =P

Kristiane :)

2 kommentarer:

  1. Du har ihvertfall hatt en flott hytte tur...synd med all den jobbingen da, men er jo greit å hjelpe til litt hjemme også..

    Beklager at vi ikke fikk rotet oss opp på vogna i helga, men vi hadde arbeid nok med å få klippet den halvmeter høye kliss våte plenen vår....

    Lykke til på prøver og fremføring!

    SvarSlett
  2. Hehe, dere får komme dere opp dit en annen gang jeg er der, da! Du må være med ut i båten om morgenen! =P

    Takk for det, nå er det like før prøve. Skummelt... =P

    SvarSlett