mandag 1. juni 2009

Sol og sommer!!!

Nå er det VIRKELIG sommer her! Det er 20 (kanskje til og med 25) grader, masse sol, og jeg har vært en timepå verandaen og solt meg! Og det synes ikke en gang =P Ikke for det... Jeg kan gjerne være blek, jeg =P Og så trives jeg best i skyggen eller om kvelden, så da så!

Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, og det er jo fryktelig!!! =P Så nå kommer bildene fra båtturen min sist helg, og så får jeg fortelle litt om uka mi...


Skikkelig spøkelsesstemning der altså!!! Noe av det fineste jeg vet er morgentåke!



Seeeeee så fint!!!



Stilig, eller hva?



Frokost på vannet er digg =D


Ooooups... =P



Soloppgang :)



Rekker de tunge og, nå? =P Trykk på bildet og ta en god titt på det uttrykket =P


Og denne helga er det pinse! God pinse alle sammen! Har vært en tur på hytta og jobba ferdig all veden vi jobba med sist helg, og var på fest på lørdag! Hele klassen (pluss pluss...) var på stranda, og vi grilla, bada (i hvert fall Emilie, Verona, Alek, Zuzanna og jeg) og... drakk... Jeg drakk ikke! Men jeg har funnet ut at jeg er ekstremt lett påvirkelig... Trenger ikke alkohol jeg, så lenge jeg har noen i nærheten som har drukket litt... =P Men det var gøy :)

I dag skal jeg lese til naturfagsprøven vi skal ha på onsdag. ONSDAG??? Aaaaaah! Tror det er en god idé å få gjort noe!!! =P

Kristiane :)

4 kommentarer:

  1. Jeg føler meg glemt:( Jeg bada jo au! Sauer er skummle og onde... (intern vits) :P

    SvarSlett
  2. WEEE du kan kommentere =D

    Ops, sorry, jeg skal skrive deg opp!!!

    Haha, sauene tar over Bjelland, og kommer snart til et sted nær deg!!! ;) Og tar med seg finn.no...

    SvarSlett
  3. Flotte bilder Kristiane...nå MÅ jeg få somlet meg opp jeg og...Men er opptatt 2 helger fremover, så det får bli etter det!

    Må være deilig å ligge der i stillheten å bare vente på at solen skal stå opp..Så du noe til beverene?

    SvarSlett
  4. Nope, ingen bevere... :( Men ellers var det kjempefint :) Utrolig deilig!

    Vi får prøve å organisere det =P

    SvarSlett