torsdag 7. mai 2009

Halloen :)


Se det, da var det vel sjette forsøket på å ha blogg, tenker jeg (min forrige ble plutselig levende og skiftet passord helt av seg selv, så den ble på en måte gitt opp) =P Koselig at du stakk innom for å kikke her, da!

Jeg skal prøve å blogge om litt interessante ting, så ofte som mulig! Så får dere være med på undersøkelsen min: Blir skrivestilen til en liten hyper blogger annerledes etter en energitablett eller to?

Jeg er veldig glad i bilder, så det kommer det nok til å bli en del av her inne etter hvert!

Enjoy! =P

Kristiane :)

2 kommentarer:

  1. Hei der vennen...såå koselig at du har fått deg blogg! Nå skal jeg jammen med følge med, og gleder meg stort til å se de flotte bildene dine....

    SvarSlett
  2. Hehe, gøy at du vil se, da =P Nå kan vi følge hverandres =D

    SvarSlett