onsdag 13. mai 2009

Alt for å slippe å lese =P

Klokka ett i dag fikk vi tekstheftet og emnet til engelsk skriftlig eksamen! Temaet ble "believe it or not", og tekstheftet er på intet mindre enn 18 sider!!!

Jeg er godt i gang, jeg! Har spist min fantastiske eksamensoppskrift:
-Go' morgen-yoghurt (jorbær, så klart)
-Ananas med sjokoladesaus
-Gulost

Så nå satser vi på at jeg kan holde humøret oppe i dag og i morgen så jeg får lest!

Det viser seg at jeg ikke helt har konsentrasjonen i orden. Har lest en fem-seks sider, og her gjør man hva som helst for å slippe å lese:
























Det tårnet var fint så lenge det varte! =P

Nå må jeg jobbe! Ikke tulle. Ikke høre mer på musikk og ikke bygge tårn. Ikke mer msn og sms, og ikke Lese :(
Det er ikke sååå ille, da! Tekstene er ok, de! ;)

Kristiane :)

2 kommentarer:

  1. Ikke noen tvil om at du har nesten kjedet livet av deg med lesingen i dag.....Kult tårn da, hehe..lykke til.....

    SvarSlett
  2. Hehe, og i dag er det på'an igjen. Tre timer meningsløs veiledning, og så hjem og lese... =P Men satser på at det går bra, så :)

    SvarSlett