lørdag 9. mai 2009

Musikk, musikk og atter musikk!

Se det, da var jammen lørdagen over, gitt! Har øvd som en gærning med orkesteret i dag (mener det, vi øvde fra halv tre til halv seks)! Vi skal spille konsert i morgen kveld! Veldig gøy, og temmelig vanskelig =P Vi skal spille tre lange stykker, f.eks. denne her:




Det blir jo kult! =D

Og så skal vi spille denne her:


Det var bare en del av den, da. Ikke begynnelsen. Men dere hører greia... =P

Og så skal vi spille:


Så vi har litt å gjøre! (Dette var også bare en del av den)

Jeg har det gøy med å legge inn youtube-videoer =P Men nå skal jeg slutte. Kanskje jeg kan få til å ta opp litt av konserten i morgen, så får dere høre! Hehe.

Kristiane :)

2 kommentarer:

  1. Går det? Går det? Får jeg til å legge inn kommentar? Wohu!

    Men du kan jo ikke ha slytherin-merke på siden! Det er fyfy!

    (ok, jeg får ikke opp den boksen der jeg kan skrive inn navn og adresse, så jeg må bruke en gammel google-konto, som fører til feil nettside. Det er jo litt dumt. Vet ikke om det er noe du kan fikse på)

    SvarSlett
  2. Jaaa det gikk =D

    Hm, da går det bare med google-kontoer, da. Det er jo litt kjipt, men men =P

    Jo, jeg er smygarding, jeg! Så det så =P Tok en test og havna glatt i Smygard! ;p

    SvarSlett