mandag 18. mai 2009

Hyper-hangover =P

Lenge siden sist!

Vel, da var 17. mai overstått. Hadde dere det bra??? Jeg har aldri hatt det så gøy på 17. mai før! Det starta med boomblaster og de falskeste 17.mai-sangene jeg har hørt sunget av et barnetog (eller sang i entall, for klassen min kunne vel strengt tatt bare en), og så holdt Emilie og jeg tale! Det var skummelt, og arket mitt så helt massakrert ut før jeg i det hele tatt fikk somlet meg til å begynne, men det gikk bra :) Tror folk likte talen. Det var noen som hadde sagt at vi måtte passe på å snakke høyt, men de som kjenner Emilie og meg forstår kanskje at det var heller unødvendig å be om..... =P

Så var det lapskaus-tradisjon på pappas jobb, borgertoget og så var jeg i byen med 10 andre og spiste på Mother India =D Kos =D Så løp vi Tapto og havna i Tresse hvor jeg like godt la meg rett ned på gresset i det hyggelige hølje-ned-i-bøtter-og-spann-og-enda-litt-til-regnværet, siden jeg allerede var ganske våt! For å si det på en enkel måte: Jeg gikk hjem i dusjen og tørka litt etterpå...

Jeg lå altså på en gressplen i byen med latterkrampe i en halv time, og tre russ-gjenger, noen folk-som-mener-de-kjenner-meg-men-som-jeg-ikke-har-peiling-på-hvem-er-gjenger og en voksen mann stoppa for å spørre om det gikk bra med meg! Si det sånn: Jeg var ikke full, men jammen kunne jeg late som...... Det hjalp ikke at jeg sang masse fine sanger sammen med Zetten heller... Men det var gøy =D Og se hva for noe gøy jeg gjorde =D


(Det er litt spesielt lys på det bildet, men du ser poenget, i hvert fall hvis du trykker på bildet og gjør det stort =P)

Også så opplagte vi var på skolen i dag!!! Skikkelig utslitte hele gjengen... Sikkert bare halve klassen som møtte opp, og så hadde vi ikke så mye å gjøre (læreren vår var syk) så noen sov hele dagen, og jeg leste bok hele dagen. Bortsett fra i gymmen. Da bada vi i sjøen! =D Eller noen, da. Emilie, Karoline, Simen, Tom, Zetten (løp i hvert fall ut og inn igjen et par ganger) og jeg :) Det var deilig! Men ikke fullt så deilig når jeg kom på at jeg hadde bada i gymtøy og det undertøyet jeg skulle gå med resten av dagen........ =P Jaja, det var deilig for det :)

Nå skal jeg slappe av, og så tror jeg at jeg skal legge meg tidlig... En energitablett hjalp mens jeg var på skolen da, men nå har den liksom forsvunnet... Nå skal jeg lese Twilight - Eclipse :) Lest den??? Den er SUPER-MEGA-ULTRA-DUPER-BRA =D

3 kommentarer:

  1. leser foreldrene dine denne bloggen?:P

    17.mai var artig:D

    Og se, jeg kan kommentere :)

    SvarSlett
  2. Ja Kristiane!!! leser foreldrene dine denne bloggen???

    Det gjør ihvertfall jeg...den strenge sviger søsteren!.....

    Men..jeg skal ikke sladre da...hehe, må nå si du er en søt og uskyldig jente Kristiane...STÅ PÅ!

    Nå skal jeg også SOVE...17 mai er slitsomt!....særligt i regnvær!

    SvarSlett
  3. Haha, nei, foreldrene mine vet ikke en gang om denne bloggen, og jeg har ikke tenkt å reklamere for den... =P

    Jaaa Zetten, du klarte det!!! =D

    Bra, Marianne, ikke si noe =O Da sliter jeg =P

    SvarSlett