torsdag 11. juni 2009

Nesten-grue-seg-til-sommer!

Jeg er elendig til å blogge! Det går så lang tid mellom hver gang!!! Må skjerpe meg, her.

Nå er jeg på skolen, vi har historie, og jeg følger vel fint lite med... Det er mye gøyere å lese, sitte på facebook, blogge og tenke på andre ting! =P Men tenk at dette er den siste historietimen på ungdomsskolen!!! Siste! =O Nesten fælt, det! Men litt digg og, da! Neste uke er det bare muntlig eksamen, innlevering av bøker og mattedag! Hehe.

Jeg har fått et nytt idol. Han heter Don Henrie, kjent som Vampire Don eller The Vampire Emperor. Han er kul. Han er vampyr! Og han ser sånn ut:

Jeg har laget film om ham. Og om vampyrer generelt, da. Det ble en film på halvannen time! Hihi. Interessant, det der! Et par foreldre som begynner å bli litt bekymra, da. "Ikke la deg trekke inn i sånne skkumle miljøer, da!" ;) Jeg skal få vampyrtenner, jeg. Når jeg blir 18. Får ikke lov til å gjøre det før jeg blir myndig. Da kan jeg gjøre det uansett =D

Jeg vil ha sommer! Noen andre som trenger sommerferie?? Ikke noe mer lekser og prøver og ungdomsskolen.
Ikke noe mer poking. Ikke noe mer Zetten strekker seg og slår meg i ansiktet i fransken. Ikke noe mer kiling og slossing i friminuttene. Ikke noe mer bite folk (kanskje). Ikke noe mer få alle flaskene og boksene folk skal kaste så jeg kan få penger til Dyrefondet. Ikke noe mer "ploppe-lyd-lek" i timene. Ikke noe mer skriking i friminuttene. Ikke noe mer sloss om "sandkassa"(den grønne boksen med strøsand) i friminuttene. Ikke noe mer sitte på den kassa og vente på Zetten om morgenen, eller Zetten sitte på benken og vente på meg. Ikke noe mer vinke til Zetten når vi kommer på skolen fra hver vår kant. Ikke noe mer grimaser. Ikke noe mer boing med håret til Sandra. Ikke noe mer snakke i stjerner (som: *løper og gjemmer seg under pulten*) Ikke noe mer ungdomsskolen! AAAAAAAAAAH!
Så grusomt, egentlig. Trist! Vil visst ikke ha sommer likevel...











Kommer til å savne alt vi finner på! Poke, Zetten! =D Zettpartiet fortsetter vel????? Selvfølgelig gjør det det! Sant?

(En liten hilsen til Emilie her: Volvo er best, og BMW er Big Money Waisted. NED MED BMW!)

Nå er jeg kanskje nødt til å slutte, for det er en stakkars lærer som forsøker å lære meg noe! =O Ikke lett, det der... =P

Kristiane :)

4 kommentarer:

  1. Stroke-poke :'( Ikke mer av det, ikke mer slå deg i tryne, ikke mer gjøre brå bevegelser som skremmer deg litt,ikke mer hemma diskusjoner, ikke mer! :'( *griner høylytt og gjemmer seg under senga med is og kake*

    SvarSlett
  2. *Følger etter deg under senga og tigger litt kake*
    Poke-stroke! :( Kommer til å savne det!

    SvarSlett
  3. I all verden Kristiane!!! Finns det virkelig ungdommer som IKKE gleder seg til å slutte på US????

    Vel sommeren kommer enten du vil det eller ikke...og jeg må vel si meg enig med foreldrene dine om at disse vampyrene er "litt" skumle...

    Ha en fortsatt fin dag der du ligger under senga med kompisen og spiser kake!

    SvarSlett
  4. Hehe, nei vi gruer oss litt, vi. Kanskje ikke akkurat til det å slutte på ungdomsskolen, men til å splitte klassen! Det er trist!

    Jo da, men de er litt kule og, sant??? =P

    Takker ;) Kake hjelper på alt!

    SvarSlett