mandag 15. juni 2009

Fransk!


Kom opp i fransk til muntlig eksamen! Tror jeg er glad! Det er det beste faget mitt, så! =P Har lest i hele dag! Leste HELE skoleboka! Og har skrevet masse om meg selv, som jeg skal snakke om i seks minutter! Og nå merker jeg at jeg snakker (skriver?) i utropstegn, et sikkert tegn på at jeg har masse energi som jeg ikke har fått brukt opp, og at jeg bør komme meg i seng eller hoppe opp og ned og rope! Senga er nok det beste for resten av folka i nærheten, så der går ferden nå! Har fransk på hjernen!

Au revoir!

(Dette er mitt korteste innlegg til nå, men jeg har ca noen få sekunder på meg før pc-en min dør av sult (les: strømmangel)!

Kristiane :)

2 kommentarer:

  1. Lykke til på muntligen kristiane...høres ut som om du har forberedt deg bra!

    SvarSlett
  2. Takk takk :) Hehe, håper virkelig det...

    SvarSlett