onsdag 17. juni 2009

At det var...?

Se det, da var jeg ferdig med eksamen, og jeg fikk ... *trommevirvel* ... *å, likte den, må ha en trommevirvel til* ... 6! 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 6 =D



Jeg er så letta! Når jeg kom ut av "eksamenslokalet" (klasserommet) gikk jeg rett i veggen! Bare lukka døra forsiktig og stupte i veggen. Fint det =P

Oppgaven var kjempegrei. Jeg hadde flaks, for ti minutter før jeg skulle gå hjemmefra, fant jeg ut at jeg skulle ta med meg en prøve hvor jeg hadde skrevet om noen severdigheter i Paris. Kom på skolen klokka elleve, fikk utdelt oppgaven, og gjett hva jeg fikk! Nettopp, Paris, Belleville (område i Paris) og severdigheter der! Gjett hvem som ble glad, da!

Så nå er jeg ferdig, gitt! Sommerferie, nesten! Skolen i morgen teller ikke, for da skal vi levere bøkene. Så teller ikke fredagen heller, for da skal vi ha mattedag. Og så teller jammen ikke mandag heller, for da skal vi bare på skolen om kvelden, for å få vitnemålet! Så in conclusion har jeg SOMMERFERIE!!! =D

Og nå skal vi ut og spille volleyball! See ya!

Kristiane :)

2 kommentarer: