torsdag 18. juni 2009

Paranoid =D

Nå er det sommer for alvor her! Leverte inn alle bøkene på skolen i dag. Litt trist egentlig, for i dag var siste dagen i klasserommet vårt :( Men det er sommer =D Og jeg har fått dilla på denne sangen her:



Og ellers har jeg laget meg t-skjorte i dag! Strøket på bilder =P Den ble kjempekul, og jeg har desverre ikke noe bra bilde av den, men her er liksom designet:














Stilig??? =D
Don Henrie is watching my back so that I can take care of my front. =D Litt paranoid jeg og, men tviler egentlig på at det hjelper å ha Don på ryggen =P

Nå skal jeg nyte at klokka bare er ti over halv tre, og at jeg har vært hjemme siden halv ti og fått masse ut av dagen! =P

Kristiane :)

1 kommentar:

  1. Jeg gleder meg til å se t-skjorta :D Den er sikkert drit kul :D

    Jokke er fet : )

    SvarSlett