onsdag 26. august 2009

Skjermvisningsfunksjonsinnstillinger...

...og my annet har jeg lært om i dag! Kult ord, ikke sant? Skjermvisningsfunksjonsinnstillinger! Si det fort fem ganger! Weeee =D
Dere skjønner det at jeg var på fotokurs i dag! Om Canon speilrefleks-kamera! Det var veldig interessant, og jeg lærte masse nytt om kameraet! Nå har jo jeg bare et lite Olympus kompakt-kamera, men mamma har speilrefleks som ALLTID står på auto! =P Så nå vet vi mer om det =D Jeg var på kurset sammen med Emilie :) Vi var de desidert yngste der.... xD



Men nå skal jeg legge meg snart. Må bare se om jeg har flere lekser jeg har glemt... Håper virkelig ikke det... Tror ikke det heller. Men får se =P

Se fine kua =D

Haha.

Kristiane :)

2 kommentarer:

  1. Så bra du har vært å kurs da..lærte du noe da, eller var det vanskelig?

    SvarSlett
  2. Jeg lærte masse :) Det var ikke så vanskelig egentlig, men det var sånne ting jeg aldri hadde tenkt på før! Så nå skal kameraet til mamma virkelig få vist hva det duger til =P

    SvarSlett